• Uitgebreide reisinformatie
  • Meer dan 10 jaar ervaring
  • Tips & ervaringen van reizigers!

Dubai ervaringen,
reviews, reisverslagen & persoonlijke tips

23 Dubai reiservaringen en tips

Geweldig

43%

Tof

43%

Wel oké

4%

Niet zo

9%

Vreselijk

0%

  • Dick op 14-11-2017

    “Te gekke stad”

    Te gekke stad waar je het zo gek niet kunt bedenken of je ziet het er. Je kunt je makkelijk 2 weken verblijven en je geen moment vervelen. De malls zijn zo groot, als je alle winkels wilt bezoeken heb je alleen al een paar dagen nodig. Je hebt er ook een ski-hal of groot aquarium bijvoorbeeld. Verder kan je ook naar het observatieplatform in de hoogste toren van Dubai gaan. De toren is meer dan 800 meter hoog maar het uitkijkpunt bevindt zich ergens op 500 meter. Het is dus niet helemaal bovenin, maar wel hoog! En je hebt dus uiteraard een prachtig uitzicht over heel dubai en de fonteinen onder de toren. Vanaf s’avonds 18.00uur is er om het half uur een supergrote fonteinshow op muziek.
    Verder kun je ook nog de woestijn in gaan om naar een kamelenfarm te gaan, of met een 4WD gaan crossen door de woestijn. Echt leuk. Daarnaast kan ik ook Souk Medinat aanbevelen, hier is ook een markt in nieuw gebouw in traditionele stijl, er zijn ook allemaal restaurantjes en kanaaltjes, beetje venetië-achtig. Ik zou niet midden in de zomer naar Dubai gaan omdat het dan extreem heet is (50 graden is geen uitzondering), maar ga lekker in de winter.

  • Joyce Verduyn op 08-11-2017

    “Heerlijk!”

    Ik vond Dubai gewoon heerlijk. Soms moet je je zelf weleens verwennen en daarvoor was Dubai voor mij een absolute topper. Alles is wat over de top en dat maakt het ook wel weer leuk. Hoge gebouwen, gigantische shoppingmalls, allerlei soorten eettentjes, stranden en een top uitgaansleven. Wij vonden Dubai echt Leuk en vergeet vooral geen tripje te doen naar de Moskee in Abu Dhabi: Sheikh Zayed Grand Mosque. Deze moskee is echt supermooi en daarnaast krijg je ook wat mee van de cultuur van de Verenigde Arabische Emiraten.

  • op 07-11-2017

    “Fantastisch ”

    Mooi land, met vele hoge gebouwen. Je moet er echt van houden maar ik vond het fantastisch. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Hier was ik 4 dagen als tussenstop vanuit mijn terugvlucht vanuit Bangkok naar Nederland. Ons hotel lag dicht bij de luchthaven en metrostations, en hebben iedere dag de metro wel gebruikt. Metro kaartje voor de hele dag was nog geen €5 per persoon. Met de metro hebben we alles bezocht wat we wilden bezoeken. Van shoppingmal Dubai Mall tot shoppingmal Emirates Mall. De winkelcentrum zijn heerlijk om te zijn op de dag wanneer het buiten 45+ graden is en binnen airco aanwezig is. Ook hebben wij in deze 4 dagen de Burj Khaliffa, Dubai Zoo, The Palm en Burj el Arab bezocht. Dit zijn zeker aanraders voor wanneer je in Dubai bent. 4 dagen was voor ons voldoende, ‘s ochtends tot begin van de middag relaxen bij het zwembad/ aan het strand en ‘s middags - ‘s avonds de malls bezoeken.

Dubai vakantie boeken – onze tips!

Deel jouw Dubai reiservaring en tips!

Ben jij in Dubai geweest? Dan horen wij graag jouw reisverhaal en ervaring!

De volgende velden zijn niet (correct) ingevuld:

(optioneel)

Upload hier je 3 mooiste en meest sprekende foto's van deze plaats

(optioneel)
Jouw e-mailadres wordt niet getoond op de site

Uitgebreide reisinformatie
Meer dan 10 jaar ervaring
Tips & ervaringen van reizigers!

Elke week leuke reistips en voordelen ontvangen?

27Vakantiedagen nieuwsbrief